Serbian
Serbian
Kreatori sadrzaja

Kako postati UGC kreator i zašto je to danas vrlo traženo zanimanje na TikToku?

27. 9. 2024.

U današnjem društvu društvene mreže su važan kanal za komunikaciju, ali i mesto gde se zabavljamo i kupujemo. Jedna od najpopularnijih platformi, TikTok, nije samo mesto za viralne plesove i izazove – postala je i pravi rudnik zlata za kreatore sadržaja. Među najtraženijim zanimanjima na ovoj platformi trenutno je UGC kreator (User Generated Content kreator). Ali, šta tačno znači biti UGC kreator i kako postati jedan?

UGC (User Generated Content) podrazumeva sadržaj koji kreiraju korisnici, a ne brendovi. To mogu biti recenzije proizvoda, tutorijali, unboxing videi, saveti ili bilo koji oblik autentičnog sadržaja koji korisnici prave i dele na svojim profilima. Ono što UGC kreatore izdvaja jeste činjenica da brendovi sve više traže autentične glasove koji pričaju o njihovim proizvodima na način koji je prirodan i verodostojan.

Zašto je UGC kreator postao traženo zanimanje?

  1. Autentičnost je ključ
    Današnji potrošači su sve manje zainteresovani za klasične reklame. Umesto toga, žele da vide stvarne ljude kako koriste proizvode u stvarnim životnim situacijama. UGC kreatori pružaju taj nivo autentičnosti koji brendovi ne mogu uvek da proizvedu sami.

  2. Rast TikToka
    Sa preko milijardu aktivnih korisnika mesečno, TikTok je postao globalna platforma za deljenje i promociju sadržaja. Brendovi shvataju moć ove mreže, a UGC kreatori postaju spona između njih i publike.

  3. Jednostavan ulazak u svet digitalnog marketinga
    Za razliku od klasičnog influensinga, gde je često potrebno izgraditi bazu pratilaca, UGC kreator može biti bilo ko ko zna da kreira zanimljiv i koristan sadržaj. Brendovi često ne traže veliku publiku, već kvalitet i kreativnost u videozapisima koji pokazuju kako proizvod funkcioniše.

  4. Fleksibilnost i zarada
    UGC kreatori imaju slobodu da biraju projekte, rade iz udobnosti svog doma i sami odlučuju koliko posla žele da prihvate. Sa porastom potražnje za ovakvim sadržajem, mnogi uspešni kreatori zarađuju značajne honorare od brendova koji žele da budu prisutni na TikToku.

Kako postati UGC kreator?

  1. Postavi ciljeve i odredi svoju nišu
    Razmisli o vrsti sadržaja koju želiš da kreiraš. Da li su to beauty proizvodi, moda, tehnologija, fitness ili nešto sasvim drugo? Odabir niše pomoći će ti da privučeš pažnju brendova iz određene industrije.

  2. Razvijaj svoje veštine snimanja i montaže
    Kvalitetan video sadržaj je ključan na TikToku. Iako ne moraš da imaš profesionalnu opremu, važno je da znaš kako da koristiš svetlost, zvuk i osnovne tehnike montaže kako bi tvoji videi izgledali što bolje.

  3. Osmisli kreativne ideje
    TikTok je platforma koja nagrađuje originalnost. Pokušaj da osmisliš sadržaj koji je zabavan, informativan ili inspirativan, ali istovremeno jednostavan i pristupačan široj publici.

  4. Kreiraj portfolio
    Počni sa pravljenjem sadržaja o proizvodima koje već koristiš i voliš. Ove videe možeš da koristiš kao deo svog portfolija kada se budeš obraćao brendovima ili kada se prijavljuješ na platforme koje spajaju UGC kreatore sa kompanijama.

  5. Prati trendove, ali ostani veran sebi
    TikTok je poznat po brzoj dinamici i stalnim promenama trendova. Važno je biti u toku sa najnovijim izazovima i formatima, ali uvek se trudi da tvoj sadržaj zadrži autentičnost.

  6. Prijavi se na UGC platforme
    Postoje brojne platforme koje spajaju UGC kreatore sa brendovima, poput TRIBE, AspireIQ i drugih. Kreiraj profil i počni da se povezuješ sa kompanijama koje traže kreatore za TikTok sadržaj.

Na kraju svega zaključak je da UGC kreator nije samo popularno zanimanje – to je način da izraziš svoju kreativnost, radiš sa brendovima koje voliš i pritom zarađuješ. TikTok, sa svojom ogromnom bazom korisnika i nepresušnim izvorom inspiracije, predstavlja idealnu platformu za ulazak u ovaj svet. Sad je pravo vreme za sve stvaraoce kreativnog sadržaja da se oprobaju i ostvare kao UGC kreatori.

Kontaktirajte nas i zakažite besplatne konsultacije.

Nadamo se ste do sada shvatili koliko je vaša online reputacija važna kako bi vaš brend napredovao. Zajedno možemo stvoriti prisustvo o kojem će se pričati.

Kontaktirajte nas i zakažite besplatne konsultacije.

Nadamo se ste do sada shvatili koliko je vaša online reputacija važna kako bi vaš brend napredovao. Zajedno možemo stvoriti prisustvo o kojem će se pričati.

Kontaktirajte nas i zakažite besplatne konsultacije.

Nadamo se ste do sada shvatili koliko je vaša online reputacija važna kako bi vaš brend napredovao. Zajedno možemo stvoriti prisustvo o kojem će se pričati.

Možda bi vas zanimalo?

Možda bi vas zanimalo?